KOSZTY WYSYŁEK
- InPost paczkomaty – 14 zł (maksymalne wymiary zapakowanego zamówienia to 41cm x 38 cm x 64 cm) jeśli paczka z Twoim zamówieniem przekracza te wymiary - poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia innej formy wysyłki
- InPost kurier – 16 zł
- InPost za pobraniem – 24 zł (za pobraniem nie wysyłamy gabarytów*)
- InPost dla pasz (do 30 kg) i batów powyżej 100 cm – 21 zł
- InPost dla pasz (31-50 kg) – 42 zł
- InPost dla pasz (51-70 kg) – 63 zł
- InPost dla pasz (71-90 kg) – 84 zł
- InPost dla pasz (91-110 kg) – 105 zł
-
InPost dla pasz (111-130 kg) – 126 zł
-
InPost dla pasz (131-150kg) – 147 zł
-
InPost dla pasz (151-170 kg) – 168 zł
-
InPost dla pasz (171-190 kg) – 189 zł
-
InPost dla pasz (191-210kg) – 210 zł
-
InPost dla pasz (211-230kg) – 231 zł
-
InPost dla pasz (231-250kg) – 252 zł
-
InPost dla pasz (>250kg) – 273 zł
*gabarytem jest produkt o wadze większej lub równej 15 kg lub/oraz o długości większej lub równej 100 cm.
*paszami są wszystkie produkty o wadze conajmniej 15 kg znajdujące się w kategorii "pasze" na naszej stronie internetowej.
Zamówienia można też odebrać u nas w sklepie stacjonarnym na Mokotowie pod adresem:
Marii Cetysówny 5/U2, 00-711 Warszawa
w godzinach 12:00-22:00 od poniedziałku do soboty
Dowóz pasz na sklep stacjonarny do odbiorów osobistych odbywa się w:
-poniedziałki
-środy
-piątki
W tych dniach zamówienia złożone do godziny 17:00 będą dostarczone na sklep w okolicach godziny 20:00. Jeśli potrzebujesz konkretnej informacji o czasie dostawy zadzwoń do nas na numer +48 579 745 099.
Dostawy pasz w inne dni "na teraz" dostarczane są po uprzednim kontakcie z obsługą sklepu. Doliczamy za tę usługę opłatę 40 zł do zamówienia bez względu na wielkość zamówienia. Jest to usługa dostępna tylko dla produktów dostępnych na stanie, do dostarczenia innych pasz będziemy potrzebować więcej czasu na ich sprowadzenie.
TAŃSZE I DARMOWE WYSYŁKI*
Przy złożeniu zamówienia na kwotę powyżej 400 zł można skorzystać z darmowej dostawy kurierem Inpost 🙂
*nie obejmuje to zamówień z gabarytami (pasze i baty powyżej 100 cm)
UWAGI DO PRZESYŁEK
- Pamiętaj, aby sprawdzić przesyłkę i jej stan przy kurierze, wszelkie zastrzeżenia dotyczące jej stanu i zawartości zgłoś kurierowi przy odbiorze, bo to właśnie firma kurierska jest odpowiedzialna za to, czy przesyłka dojdzie w odpowiednim stanie.
CZAS WYSYŁKI
Produkty oznaczone jako „na zamówienie” są produktami, które zamawiamy od dostawców specjalnie dla Ciebie, dlatego czas ich wysyłki jest dłuższy i może się różnić u różnych dostawców, dlatego zastrzegamy sobie prawo wysyłki takich produktów do 60 dni, zazwyczaj ten czas jest dużo krótszy i oscyluje w okolicach tygodnia, a czasem nawet krótszym. W przypadku wydłużonego oczekiwania (powyżej tygodnia) poinformujemy Cię o planowym terminie nadania przesyłki, tak abyś na pewno był na bieżąco. Wkrótce przy produktach pojawią się oznaczenia z przybliżonym czasem ich wysyłki.
Czas wysyłki zamówienia jest liczony zgodnie z produktem, który posiada najdłuższy czas oczekiwania.
Czas odbioru pasz zamówionych z odbiorem osobistym na sklepie oznaczonych jako „na magazynie” jest zmienny i wynosi średnio 1-3 dni robocze, jednak przy zamówieniach złożonych rano może udać nam się dowieźć pasze tego samego dnia. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w celu ustalenia dogodnego terminu odbioru 🙂
Na odbiór swojego zamówienia masz 7 dni od momentu, w którym poinformujemy Cię o możliwości odbioru.
PŁATNOŚCI
W naszym sklepie zamówienia możesz opłacić poprzez:
- przelewy24 (w tym odroczone płatności PayPo)
- za pobraniem (obowiązek odbioru przesyłki)
- u nas w sklepie stacjonarnym na Mokotowie
- przelew tradycyjny podając numer zamówienia na dane:
NUMER KONTA (Bank ING): 77 1050 1025 1000 0097 4704 9717
NAZWA FIRMY: PBJ ELŻBIETA POŁCZYŃSKA-FAŁKOWSKA
ADRES: UL. BATALIONU AK „BAŁTYK” 5 LOK. U6 00-713 WARSZAWA
Na opłacenie zamówienia od momentu jego złożenia masz czas do 7 dni, po tym czasie je anulujemy.