Regulamin karty stałego klienta w sklepie stacjonarnym HiHorse
-
Karty stałego klienta w sklepie HiHorse dotyczą tylko zakupów stacjonarnych i nie dotyczy zakupów złożonych przez stronę hihorse.pl.
-
Karty stałego klienta wydawane są tylko u nas w sklepie stacjonarnym pod adresem Marii Cetysówny 5/u2 Warszawa.
-
Wystawca Karty zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie Karty.
-
Regulamin obowiązuje od 19 kwietnia 2024 r.
-
Wystawcą Karty jest firma PBJ Elżbieta Połczyńska-Fałkowska, z siedzibą w Warszawie, Batalionu AK “Bałtyk” 5/u6, Warszawa..
-
Uczestnik przystępujący do Programu wyraża zgodę na jej zasady określone w niniejszym regulaminie.
-
Uczestnictwo w programie jest dobrowolne. Uczestnik bierze udział w programie osobiście, a jego członkostwo nie podlega przeniesieniu na inną osobę. Karta stałego klienta oraz prawa wynikające z uczestnictwa w programie nie mogą być sprzedawane, przenoszone na innego Uczestnika ani w inny sposób zbywane na rzecz osób trzecich.
-
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe publikowane przez Organizatora lub w jego imieniu w celach związanych z promocją mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
-
Reklamacje dotyczące przebiegu promocji mogą być zgłaszane pisemnie na adres Organizatora.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za utratę, zniszczenie karty rabatowej upoważniającej do odbioru rabatu z przyczyn niezależnych od niego, w szczególności z przyczyn leżących po stronie uczestnika.
-
Karta Stałego Klienta nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym lub pieniężnym, nie jest również kartą płatniczą. Rabatów nie można wymienić na gotówkę.
-
Kartą może posługiwać się wyłącznie posiadacz Karty.
-
Rabaty nie łączą się z innymi promocjami i ofertami specjalnymi.
-
Sklep hihorse.pl zastrzega sobie prawo do wyłączenia niektórych towarów z oferty objętej rabatem wynikającym z posiadania Karty.
-
Nie ma możliwości przepisania pieczątek z innych kart stałego klienta.
-
Po zakończeniu zbierania pieczątek na jednej karcie możesz od nas otrzymać kolejną kartę i zbierać na niej pieczątki od nowa.
-
Treść niniejszego Regulaminu jest udostępniana w stacjonarnym sklepie HiHorse oraz na stronie internetowej: hihorse.pl
-
Aby uzyskać pieczątkę musisz wydać na zakupy stacjonarne w sklepie HiHorse pod adresem Marii Cetysówny 5/u2 Warszawa co najmniej 100 zł.
-
Dziennie możesz otrzymać maksymalnie 1 pieczątkę.
-
Masz 2 opcje do wyboru, opcje te nie łączą się, możesz wybrać tylko jedną z nich:
-wariant nr 1: zbierasz 5 pieczatek i odbierasz 1 wybrany produkt z oferty sklepu stacjonarnego do 50 zł w dniu otrzymania 5tej pieczatki
-wariant nr 2: zbierasz 10 pieczatek i odbierasz 1 wybrany produkt z oferty sklepu stacjonarnego do 110 zł w dniu otrzymania 10tej pieczatki
-
Wybrany produkt możesz odebrać tylko w dniu otrzymania 5tej pieczątki przy wybraniu wariantu nr 1 lub 10tej pieczątki wybierając wariant nr 2. Nie ma możliwości odebrania go innego dnia.
-
Możesz wybrać tylko 1 dowolny produkt z aktualnej oferty sklepu stacjonarnego. Jego kwota nie może przekraczać 50 zł przy wyborze wariantu nr. 1 lub 100 zł przy wybraniu wariantu nr. 2. Nie ma możliwości odbioru większej ilości produktów do tej kwoty lub wybrania produktu przekraczającego tą kwotę.
-
W dniu odebrania produktu zużyta karta stałego klienta jest utylizowana. Nie ma możliwości jej zatrzymania.
Promocje
1. Promocje internetowe i stacjonarne mogą różnić się między sobą.